TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassamme voit maksaa ostoksesi pankki- ja luottokortilla sekä Klarna-palvelun avulla.

Käytössäsi olevat Klarnan vaihtoehdot ovat lasku ja erämaksu. Käyttämällä Klarnan palvelua, hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm Sverige) ehdot. Mikäli sinulla on maksuihin liittyviä kysymyksiä, pyydämme olemaan suoraan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät Klarnan asiakaspalvelun yhteystiedot ja Oma Klarna-palvelun osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.  

Tilaustuotteista veloitamme 20 prosentin ennakkomaksun, jonka voit maksaa liikkeessä myös pankki/luottokortilla, käteisellä tai tilisiirtona. Ennakkomaksua ei palauteta, mikäli haluat perua kaupan sen jälkeen, kun tuote on lähtenyt tavarantoimittajalta tai tilausta ei muutoin voi enää perua.

TILAUSTEN TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

TOIMITUSTAVAT

Voit valita jonkin liikkeistämme noutopaikaksi ja ilmoitamme erikseen, milloin tuote on noudettavissa valitsemastasi liikkeestä.

Varastossa olevat tuotteet pyritään lähettämään 3-5 arkipäivän kuluessa. Mikäli tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä välittömästi. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. HUOM! Jos tilauksessa on tuotteita, joille on ilmoitettu poikkeava toimitusaika, koko tilaus toimitetaan vasta puuttuvan tuotteen saavuttua.

Käytämme lähetysten toimittamiseen pääsääntöisesti Suomen Postia. Lähetettävät tuotteet pakkaamme ensisijaisesti kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti kierrättäen meille saapuneet pahvilaatikot.

Joitakin vaikeasti pakattavia ja helposti särkyviä tuotteita on mahdollista saada ainoastaan noutona liikkeestä. Ilmoitamme tästä verkkokaupassa tuotekohtaisesti.

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomen alueelle. Muualle tehtävistä tilauksista on sovittava erikseen.

TOIMITUSKULUT

Verkkokaupasta ostetun tuotteen nouto valitsemastasi liikkeestä on ilman käsittely- ja toimituskuluja.

Postipakettien käsittely- ja postituskulut on 7,90 euroa. Erikoistoimitusten hinta voi vaihdella postin hinnaston mukaisesti.  

Huonekalujen ja muiden suurten tai erityistä käsittelyä vaativien tuotteiden toimittamisesta ja kustannuksista sovitaan aina erikseen. Autamme mielellämme järjestämään kuljetuksen myös liikkeestä ostetuille tuotteille mahdollisimman edullisesti ja haluamaanne ajankohtaan.

TUOTTEEN VAIHTO JA PALAUTUS

Sinulla on verkkokauppamme kautta tilaamissasi ostoksissasi kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Palautettavien tuotteisen tulee olla alkuperäisissä pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Ethän avaa kosmetiikka- tai hygieniatuotteita, mikäli aiot palauttaa niitä.

Tuotteella, joka on teetetty asiakkaan toiveiden mukaisesti, ei ole palautusoikeutta.

Elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake, pakkaa tuotteet huolellisesti. HUOM! Muista aina käyttää palautustunnusta.

Noutona tehty verkkokauppaostos tulee palauttaa johonkin liikkeistämme.

Huonekalujen ja muiden erikseen sovittujen toimitusten palautuksista ja kustannuksista sovitaan erikseen.

Palautuksen hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu. Jos olet maksanut tilauksesi Klarnalla, saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun palautuksesi on käsitelty ja hyvitys suoritettu. Käsittelyn jälkeen kestää muutama pankkipäivä ennen kuin hyvitys näkyy Klarna-tililläsi.  

Tilaustuotteen ennakkomaksua ei palauteta, mikäli haluat perua kaupan sen jälkeen, kun tuote on lähtenyt tavarantoimittajalta tai se ei muutoin ole enää peruttavissa.

Palauttaessasi vain osan tilauksestasi, pidätämme toimituskulun. Palauttaessasi tilauksesi kokonaisuudessaan, palautamme koko maksamasi summan.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. 14 vuorokauden jälkeen liikkeestä noutamattomien pakettien käsittelystä perimme 15 euron käsittelykulun.  Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden toimitusmaksun. Huomioithan Postin 7 vrk:n säilytysajan.

MATKALLA RIKKOONTUNUT LÄHETYS

Valitettavasti paketit toisinaan vahingoittuvat kuljetuksen aikana. On hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja havainnoida mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli paketti on vaurioitunut postin kuljetuksen aikana, teethän välittömästi vahinkoilmoituksen postiin. Olethan yhteydessä myös meihin osoitteeseen info@countrywhite.fi, jotta voimme sopia uuden tuotteen toimittamisesta ja rikkoutuneen tuotteen palauttamisesta. Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta.

OMNIBUS-DIREKTIIVIN NOUDATTAMINEN JA HINNOITTELUN AVOIMUUS

Olemme sitoutuneet täyttä avoimuutta ja oikeudenmukaisuutta hinnoittelu- ja alennuskäytännöissämme. Seuraavassa osiossa kerrotaan, kuinka noudatamme EU:n omnibus-direktiiviä.

EU-direktiivin 98/6/EY mukaisesti näytämme alimman 30 päivän hinnan tuotesivulla, kun tuote on alennettu. Jokaiselle sivustollamme näytettävälle alennukselle alennettu hinta esitetään alimmalla hinnalla 30 päivää ennen kampanjan alkamista. Esitämme hinnan päivämääräleimalla siitä päivästä, jolloin tuote on myyty kyseisellä hinnalla.

Myymälämme käyttää alhaisinta ennakkohintaa jopa 60 päivää peräkkäisissä kampanjoissa. Joissain tapauksissa saatamme näyttää myös tuotteidemme hintahistoriaa, jotta sinä asiakkaamme näet läpinäkyvästi, kuinka olemme muuttaneet hintoja aiemmin.

Sisältää myös kaikki yleiset alennuskoodit alimman 30 päivän hintalaskelmaamme varten. On kuitenkin tärkeää huomata, että tämä käytäntö ei koske yksittäisiä alennuskoodeja, joita ei ole suunnattu suurelle yleisölle, jotka eivät ole olleet yleisesti saatavilla tai ovat vain rajoitetusti saatavilla ja jotka voidaan myöntää tapauskohtaisesti ja eivät ole osoitus tuotteen normaalihinnasta.

Näillä ehdoilla haluamme tarjota asiakkaillemme läpinäkyvän, rehellisen ja oikeudenmukaisen hinnoittelun.

HERÄSIKÖ KYSYMYKSIÄ?

Tavoitat meidät kaikissa verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@countrywhite.fi, sekä puhelimitse numeroista +358 50 555 1940.